Σάββατο 3 Μαΐου 2014

από τη ζα στα ζα*

"τι κάνεις, καλά είσαι (x5), νοικιάζεις, με ποιόν νοικιάζεις, τι άλλο κάνεις, πού ήσουν πριν έρθεις"

κάνω βόλτες στα κρατητήρια, είμαι σκατά, κοιμάμαι σε καβάτζα με τη γκόμενα μου με την οποία έχω ένα εξώγαμο παιδί που το πήρε η πρόνοια, τι άλλο κάνω.. ε, στον ελεύθερό μου χρόνο κάνω καμιά φέρμα σε καμιά γριά για τα γούστα, και πριν έρθω βασικά ήμουν Κορυδαλλό για κάτι τράπεζες (τουλάχιστον τις έφαγα, δε με έφαγαν).

ήρθα εδώ με σκοπό να διαφθείρω τους αγνούς παρθένους κλαρινογαμπρούς σας και να τους κολλήσω μανιοκατάθλιψη και χασίσια και να τους κάνω ενέσεις στα μπράτσα καθώς θα τους ψιθυρίζω τον ύμνο του ΕΑΜ στο αυτί αργά και βασανιστικά.


Α στα διάλα πια. Τα ίδια και τα ίδια εδώ κι αιώνες, δε βαρεθήκατε, ένας μήνας στην τιμημένη ελληναράδικη επαρχία είναι τόσο βαρέος κι ανθυγιεινός όσο και 1 χρόνος εργασίας ως καθαρίστρια σε γραφείο των χρυσών αυγών πια.

άλλος κανείς?

*τα ζα=ντοπιολαλιά που σημαίνει " τα ζώα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου